17 mai 2007

Vatra Dornei

Concediu in luna mai 2007 la Vatra Dornei

Constanta - Braila - Roman - Piatra Neamt - Bicaz (intre Roman si Piatra Neamt sunt numai sate 55 km/ora).

La Bicaz - cazare la S.C. Bicazul S.R.L. (65 ron/noapte camera cu pat dublu, tv si baie in camera) - un motel de 2 stele cu niste chichinete de camere - la intrare in Bicaz dinspre Piatra Neamt.
Am dat cu capul de cuier, a fost cam frig in camera - dar am suportat eroic :).
Str. Republicii, Zona Gãrii, Jud. Neamt, 05650 Bicaz, România (0233 253391, 0233 253382)

Alta posibilitate ar fi Pensiunea Crusitu Bicaz (am gasit referinte bune)
Bicaz , str. Izvorul Muresului nr. 140 (0723 589661, 0723 337996), dar trebuie sa dati telefon inainte - sa nu cumva sa fie ocupati.

Am vizitat Cheile Bicazului si Lacul Rosu - aproximativ 30 km de Bicaz.




La Vatra Dornei am gasit cazare imediat intr-o pensiune draguta
Pensiunea Monica: 60 ron/noapte - Vatra Dornei pe str Aluniş la nr 10. (0230 375514, 0721 498536) - camere mari, caldura noaptea, dus in camera (doar unele camere).

Agentia de Turism se gaseste langa hotel Brad/Caraiman - pentru excursii de o zi la manastirile din Bucovina sau din Moldova - sambata si duminica.
Excursia dureaza 12 ore (7 am - 7 pm) pe traseul Vatra Dornei - Sadova - Manastirea Moldovita - Manastirea Sucevita - Manastirea Putna - Radauti - Suceava - Gura Humorului - Manastirea Humorului - Manastirea Voronet - Campulung Moldovenesc - Vatra Dornei.

Am mancat bine la Vila Simina "paturi bucovinene" (6,5 ron/portie) - adica mamaliguta cu branza :). Recomand si ciorba taraneasca. Nu am mancat, dar am vazut in meniu "tocanita de hribi" la 8-9 ron/portie.


Parcul din Vatra Dornei este un bun loc de relaxare - se asculta muzica bisericeasca de la Catedrala din parc :).
Puteti sa o intalniti si pe "Mariana" - una din veveritele rezidente ale parcului. Din pacate nu s-a lasat fotografiata :)

Drumul de intoarcere: Vatra Dornei - Poiana Largului - Manastirea Agapia - Manastirea Varatec - Manastirea Neamtului - Cetatea Neamtului - Piatra Neamt - Roman - Braila - Constanta.

M-a umplut de emotie istorica :) Cetatea Neamtului (si datorita scurtei istorisiri pe care ne-a facut-o cel care vindea bilete) - Stefan, plaiesii si Sobieski.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu