13 decembrie 2009

Jocurile Foamei - Suzanne Collins


Am primit primele 2 parti din seria "Jocurile Foamei" la un concurs Nemira - "Jocurile foamei" si "Sfidarea".
De abia am inceput sa citesc prima parte, dar nu astept sa termin. De la primele pagini am fost prins in viata lui Katniss. Cartea pare sa aiba toate ingredientele unui SF de actiune :)



Viitorul in care se desfasoara Jocurile, sau mai degraba atmosfera, mi-a adus aminte de "Big Brother" din "1984" a lui George Orwell. Exista un sentiment de supraveghere si de control al vietii. Se simte neputinta si dezdanajduire.
Viitorul este sumbru, dar in vietile catorva oameni mai exista un sambure de speranta. Mai licareste o luminita, ceva din ei se impotriveste realitatii. Poate totul este un vis, un cosmar.
Asa imi pare Katniss - o luptatoare. Mi-e teama pentru ea, desi stiu, pentru ca exista partea 2 si o sa apara si partea a 3-a ca ca va supravietui :).

Deja empatizez cu personajele - asa imi plac cartile - cu eroi care te fac sa traiesti alaturi de ei.

Continui lectura...


Am incheiat maratonul "Jocurile Foamei" in 2 nopti :). Am terminat si partea a doua "Sfidarea".

Un comentariu:

  1. Sa-ti spun eu cum se termina volumul al doilea: se facea ca...
    Ah, never mind :D. I`m not gonna spoil this for you :)

    Exact asa gandeam si eu - seamana cu 1984 a lui Orwell. Only better.

    Cartea, intr-un singur cuvant - addictive.
    Vreau continuarea :D

    RăspundețiȘtergere